مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» استفاده از سیب زمینی در خانه داری

استفاده از سیب زمینی در خانه داری

مواد شوینده شیمیایی برای بدن ضرر دارند و بهتر است از مواد طبیعی به منظور شست‌وشو و خانه داری استفاده کنید تا کمتر به بدن تان آسیب برسد. سیب زمینی از جمله موادی است که در خانه داری و تمیز کاری منزل استفاده می شود.


1. سیب زمینی برای تمیز کردن نقره


نقره در تولید وسایل تزئینی کاربرد زیادی دارد اما نقره های زیبا خیلی زود کثیف می شود و باید در تمیز کردن وسایل نقره ای مهارت داشت. سیب زمینی به شما کمک می کند تا در تمیز کردن وسایل نقره ای با نتیجه خوبی رو به رو شوید.


2. سیب زمینی برای از بین بردن زنگ زدگی ها


زنگ زدگی از مشکلاتی است که در وسایل فلزی ایجاد می شود اما نباید این وسایل را دور بریزید بلکه باید به فکر تمیز کردن شان باشید. می توانید برای تمیز کردن وسایل زنگ زده از سیب زمینی استفاده کنید.


برای این منظور سیب زمینی را نصف کنید و در نمک فرو کنید تا به نمک آغشته شود. سیب زمینی آغشته به نمک را روی وسایل زنگ زده بکشید و این کار را تا جایی تکرار کنید تا تمام زنگ ها پاک شود. پس از این کار وسیله زنگ زده نو و تمیز خواهد شد و می توانید برای بار دوم از آن استفاده کنید.


3. سیب زمینی برای تمیز کردن شیشه


اگر روی شیشه های منزل لکه هایی ایجاد شده که به آسانی پاک نمی شود، سیب زمینی به شما کمک می کند. قدرت پاک کنندگی سیب زمینی تا جایی است که می تواند لکه های شیشه را برای شما ناپدید کند.


4. سیب زمینی برای تمیز کردن کفش


می توانید برای تمیز کردن کفش هایتان از سیب زمینی استفاده کنید. سیب زمینی کفش هایتان را برق می اندازد و هیچ آسیبی به کفش وارد نمی کند. حتی می توان از سیب زمینی برای محو کردن آسیب های کوچک کفش استفاده کرد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده