مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه به طور موثر بخوانیم؟!

چگونه به طور موثر بخوانیم؟!

می توانید با روشهایی دانش خود را از طریق خواندن افزایش بدهید. این روشها برای هزاران نفری که در حال حاضر رهبران صنایع خود هستند مؤثر واقع شده اند.


بهترین کتابها را زنان و مردانی می نویسند که فعالانه در رشته های خود کار می کنند.

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟


اینها کتابهایی هستند که از سوی متخصصان و کسانی که عملا در آن زمینه فعال هستند نوشته می شوند. از کتابهایی که استادان دانشگاهها و مشاوران مدیریت می نویسند فاصله بگیرید. این اشخاص درک عمیقی از کاری که می کنند ندارند.


کتابی که از سوی یک متخصص نوشته می شود به شدت ارزشمند است. می توانید کتابی تهیه کنید که نگارنده آن 20 سال مطالب آن را عملا آموخته و 2 یا 3 سال هم طول کشیده که کتابش را به چاپ رسانده است. 


در اینجا به نکته مهمی بر می خوریم. هر مسئله ای که شما با آن مواجه هستید، قبلا از سوی کسی، در جایی حل و فصل شده است. این راه حلها در کتاب‌ها و مجلات به چاپ رسیده اند و شما می توانید از آنها استفاده کنید.


اگر ایده ای وجود داشته باشد که بتواند به شما کمک کند و بتواند مقادیر زیادی برای شما درآمد داشته باشد و یا ماهها و حتی سالها در کار شما صرفه جویی کند و شما با این ایده آشنا نباشید، وضع به شکلی در می آید که انگار این ایده وجود خارجی ندارد. آنچه شما نمی دانید، می تواند شما را از پیشرفت باز بدارد.


به همین دلیل است که اشخاص موفق پیوسته در تلاش هستند که اطلاعات و نقطه نظرهای جدید را به دست آورند.


ممکن است مجبور شوید قبل از آنکه یک ایده را پیدا کنید تا تفاوتی عمده در زندگی و کارتان ایجاد کنید، با 100 ایده و نقطه نظر آشنا شوید. هر چه ایده ها و نقطه نظرهای بیشتری داشته باشید موفق تر می شوید، هرچه کمیت ایده ها بیشتر بود امکان اینکه ایده مورد نظر خود را به دست آورید افزایش می یابد. وقتی برای اولین بار شروع به خرید کتاب می کنید، می‌فهمید خواندن یک کتاب چند ساعت وقت می گیرد.


اما بعد با تبحری که در خواندن پیدا می کنید متوجه می شوید که نکات مهم و اصلی کتاب را می توانید در مدت کمتر از یک ساعت بخوانید!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده