مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تأییدیه های مثبت را به کار بگیرید

تأییدیه های مثبت را به کار بگیرید

از قدرت تأییدیه های مثبت برای کدنویسی یک احساس فوریت در ذهن نیمه آگاه خود استفاده کنید. در ابتدای هر کار مهم، این کلمات را تکرار و تأیید کنید: «همین حالا انجامش بده! همین حالا انجامش بده! همین حالا انجامش بده!» وقتی دابلیو کلمنت استون کارش را شروع کرد، یک پسر بچه یتیم بود که در خیابان های شیکاگو روزنامه می فروخت. او حالا شرکت بیمه ای به ارزش بیش از 800 میلیون دلار دارد. در کتابش با عنوان موفقیت از طریق یک نگرش ذهنی مثبت نوشته است که تکرار تاییدیه «همین حالا انجامش بده»، یک عامل کلیدی در حرکت او از فقر به سمت ثروت عظیم بوده است. وقتی مرتب به خودتان بگویید «همین حالا انجامش بده!».


شما هم می توانید مثل او به یکی از ثروتمندترین مردان دنیا تبدیل شوید. در تمام بخش های شرکت استون، شرکت بیمه ترکیبی آمریکا که در ایالات متحده و همچنین سرتاسر دنیا شعبه های متعددی دارد، تمام کارمندان هر روز صبح کنار هم جمع می شدند و می گفتند: «همین حالا انجامش بده! همین حالا انجامش بده! همین حالا انجامش بده!». آن هم 50 بار! و بعد روز کاریشان را شروع می کردند. این تاییده تکراری اثر قابل توجهی بر روی فروشنده ها و کارمندان داشت. حتی بعد از اینکه این افراد به سراغ مشاغل و شرکت های دیگری می رفتند، باز هم این تأییدیه را با خودشان تکرار می کردند.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


امروزه بسیاری از مردان و زنان موفق سرتاسر دنیا، ریشه موفقیت خود را در همکاری شان با دابلیو. کلمنت استون و شعارش (همین حالا انجامش بده!) می دانند.


شما می توانید هر عادت ذهنی را که می خواهید با استفاده از جملات تکراری، به شکل تاییدیه های آگاهانه و تصاویر ذهنی در خود پرورش دهید. در نقطه مشخصی، ذهن نیمه آگاه شما این کلمات و تصاویر را به عنوان دستورات جدید می پذیرد. سپس این دستورات به اصول عملیاتی جدید شما تبدیل می‌شوند. طولی نمی کشد که متوجه خواهید شد عمل کردن با یک حس فوریت، درست مثل نفس کشیدن برایتان به یک عادت تبدیل شده است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده