مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فرمول فروش سه مرحله ای

فرمول فروش سه مرحله ای

یک فرمول ساده برای عملکرد فروش برجسته وجود دارد. 

این فرمول شامل سه فعالیت می شود:

اکتشاف (مشتری های جدید)، ارائه و پیگیری.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


فروشنده های موفق، آن افرادی هستند که بیشتر از فروشنده های ناموفق اكتشاف کنند، ارائه می دهند و پیگیری می کنند.


یک شخص با استعدادها و توانایی های متوسط که در تمام طول روز اکتشاف می کند، ارائه می دهد و پیگیری کند، می تواند به راحتی نابغه ای را که از انجام این کارها طفره می رود جا بگذارد. همیشه می توان ریشه مشکلات فروشنده ای را که به میزان فروشی که دوست دارد نمی رسد و یا مقدار درآمدی را که دوست دارد کسب نمی کند، در ناتوانی در انجام این سه حوزه کلیدی پیدا کرد: اکتشاف، ارائه و پیگیری. 


قاعده 20/80 را برای همه فعالیت های فروش خود اعمال کنید. در فروش، این یعنی شما 80 درصد از زمان خود را صرف اکتشاف کنید تا اینکه به جایی برسید که آنقدر سرتان شلوغ شود که دیگر وقتی برای اکتشاف نداشته باشید.


حال باید 20 درصد باقی مانده از زمان خود را صرف کارهای دیگر کنید که شامل برنامه ریزی، سازماندهی، انجام نامه نگاری ها، مطالعه مطالب مرتبط با فروش، اجتماعی شدن و دخالت در سایر فعالیت هایی که چشم انداز چندانی ندارند، می شود.


اکتشاف به این صورت تعریف می شود: 


اتخاذ اقدامات خاصی برای جست و جو و برقراری ارتباط با افرادی که به محصول یا خدمت شما نیاز دارند، می توانند از آن استفاده کنند و قدرت خرید آن را دارند.

تنها چیزی که باید به عنوان یک فروشنده بفروشید، زمانتان است و زمان شما تنها در صورتی بیشترین ارزشش را به دست می آورد که با شخصی تعامل رودررو داشته باشید که می تواند محصول یا خدمت شما را خریداری کند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده