مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه کسب و کار خود را سریع تر توسعه دهیم؟

چگونه کسب و کار خود را سریع تر توسعه دهیم؟

5 راه برای رشد سریع کسب و کار

هنگامی که برای اولین بار کسب و کار خود را راه اندازی می کنید، هدف اصلی شما این است که برند خود را بسازید و شروع به رشد کنید. متأسفانه، این یک شبه اتفاق نمی افتد. رشد یک فرآیند مداوم است که مستلزم کار سخت، صبر و فداکاری است. هیچ گام یا راه مخفی خاصی برای پیشی گرفتن از سایر مشاغل در صنعت یا دستیابی به موفقیت فوری وجود ندارد.

با این حال، راه های اثبات شده ای برای رسیدن به نقاط عطف رشد وجود دارد که می تواند یک کسب و کار را به موفقیت برساند. ما از رهبران مشاغل کوچک خواستیم نکات خود را برای تسریع رشد به اشتراک بگذارند.


1-افراد مناسب را استخدام کنید.

قبل از اینکه بتوانید در مورد مسیر رشد شرکت خود فکر کنید، باید کارکنانی قوی داشته باشید تا به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کنند.

کریستین لانگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ارائه‌دهنده نرم‌افزار تجاری Tradeshift، گفت: « استخدام بهترین افرادی که می‌توانید، راهی مطمئن برای تضمین رشد سریع استهمه چیز به داشتن تیم مناسب بستگی دارد.»

وقتی کارکنان سخت‌کوشی دارید که در تلاش برای موفقیت شرکت شما هستند، کسب‌وکار شما برای رشد مداوم مجهزتر می‌شود. علاوه بر این، واگذاری وظایف، زمان و انرژی شما را آزاد می کند و به شما این امکان را می دهد که بهترین عملکرد خود را داشته باشید و فرهنگ کار مشترک را پرورش دهید.


2-تمرکز بر منابع درآمد ثابت

به جای تلاش برای جذب مشتریان جدید، توجه خود را به مشتریان اصلی که در حال حاضر دارید معطوف کنید. می‌توانید این کار را با اجرای یک برنامه ارجاع یا وفاداری مشتری یا امتحان کردن استراتژی‌های بازاریابی بر اساس رفتارهای خرید قبلی برای تشویق مجدد تجارت انجام دهید.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

اگر در تلاش برای دریافت بودجه هستید، تمرکز بر بازار مستقر شما بسیار مهم است. 


3-بر تجربه مشتری تمرکز کنید.

ادراکات مشتریان می تواند باعث ایجاد یا شکست کسب و کار شما شود. تجارب و محصولات با کیفیت را ارائه دهید، و آنها به سرعت از شما در رسانه های اجتماعی ستایش خواهند کرد. آن را خراب کنید، و آنها حتی سریعتر به دنیا خواهند گفت. رشد سریع به خوشحال کردن مشتریان فعلی و بالقوه شما بستگی دارد.


4-در مورد رقبای خود تحقیق کنید.

اگرچه ممکن است باعث رشد فوری نشود، اما تحقیق در مورد رقبای شما یکی از مهمترین گام های اولیه در راه اندازی کسب و کار شما است. از خود بپرسید رقبای شما چه کسانی هستند، چه کاری انجام می دهند (که شما انجام نمی دهید) که برای آنها مفید است و چگونه می توانید کسب و کار خود را از آنها متمایز کنید. پاسخ به این سؤالات به شما کمک می کند تا استراتژی کسب و کار سازنده تری را شکل دهید که حوزه هایی از کسب و کار شما را که نیاز به توجه بیشتری دارند را مشخص کنید.


5-روی شبکه های اجتماعی تمرکز کنید.

یکی دیگر از روش‌های رشد کسب‌وکار، ایجاد پروفایل در تمام پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی مهم ، از جمله اینستاگرام، فیس‌بوک و توییتر است. یک نمایه فعال به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بازاریابی کنید و با مشتریان بالقوه بیشتری تعامل داشته باشید.

هنگامی که کسب و کار شما به طور مرتب حساب های خود را در پلتفرم های اصلی به روز می کند، مصرف کنندگان می توانند تجارت شما را راحت تر پیدا کنند و به احتمال زیاد تجارت شما را با دوستان خود به اشتراک می گذارند. همچنین تجربه جذاب تری برای مخاطبان خود ایجاد خواهید کرد و به آنها کمک می کند تا با برند شما ارتباط بیشتری داشته باشند و اعتماد را تقویت کنند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده