بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اجتماعی شدن می تواند به شغل شما صدمه بزند.

اجتماعی شدن می تواند به شغل شما صدمه بزند.

اگر در شرکت یا سازمانی به این معروف شوید که مدام به دنبال برقراری روابط اجتماعی و اجتماعی شدن هستید، ممکن است زندگی شغلی خود را به کلی نابود کنید. بیشتر افراد زمان خود را به راحتی هدر میدهند. آنها همیشه خیلی پایین تر از ظرفیت اصلی خود کار می کنند؛ لذا زمان زیادی برای اجتماعی شدن و درگیر شدن در صحبت های بی معنی و بی فایده صرف می کنند.


در زمانهای مهم، روابط اجتماعی برقرار کنید

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


ترتیبی دهید که ارتباطات اجتماعی خود را در زمان های استراحت، ناهار و بعد از کار تقویت کنید. هر بار که دیدید به سمت یک مکالمه غیرکاری با همکارانتان کشیده می شوید، به خودتان بگویید: "برگرد سر کارت!". مکالمه با همکارتان را با گفتن این جمله تمام کنید: "خب، دیگر باید برگردم سرکارم".

و همین کار را هم انجام دهید. شگفت زده می شوید اگر بدانید استفاده از این کلمات چطور می تواند کاری کند که بقیه هم به سر کارشان برگردند. همیشه از خودتان بپرسید: " آیا این همان کاری است که برای انجام دادنش حقوق می گیرم؟ اگر رئیسم همین حالا اینجا ایستاده بود، آیا بازهم همین کار را می کردم؟ اگر رئیسم درست روی آن صندلی نشسته بود، آیا بازهم این مکالمه را ادامه می دادم؟". اگر جوابتان به این سؤالات منفی بود؛ پس احتمالا شما برای انجام چنین کاری استخدام نشده اید و باید به سر کار اصلی خود بازگردید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده