بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سوال مهم برای رشد سریع

سوال مهم برای رشد سریع

در اینجا به سوال مهمی می پردازیم که برای حرکت سریع تر در کارتان به آن احتیاج دارید: "کدام مهارت است که اگر آن را رشد و توسعه بدهید و این کار را به شکلی مستمر و عالی انجام بدهید، بیشترین تاثیر مثبت را روی حرفه شما بر جای می گذارد؟" 


احتمالا به محض شنیدن این سوال می توانید جواب را پیدا کنید.


آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

 جواب شخصی شما به این پرسش چیست؟

اگر جواب را نمی دانید، آن را از سایر کسانی که در پیرامون شما هستند سوال کنید. 

توجه داشته باشید:" بازخورد در حكم صبحانه قهرمانان است". 


نمی توانید بدون دریافت صادقانه بازخورد و نظرات اشخاصی که عملکرد شما را از بیرون تماشا می کنند و دیدنیهای خود را با شما در میان می گذارند به موفقیت برسید. 


اگر در کار فروش هستید، از مدیر فروش خود بپرسید آیا در زمینه ای هست که مهارت کافی ندارید. از مدیر فروش خود یا شخص دیگری بخواهید شما را در ماموریت فروش همراهی کند و به سکوت بنشیند و کار شما را نظارت نماید.


بعد از آن از او بپرسید که چه نظر و توصیه ای برای شما دارد. توصیه های او را امتحان کنید. گاه یک تغییر کوچک می تواند نتایج حیرت انگیزی بر جای بگذارد.


اگر در بخش مدیریت هستید، از رئیستان و حتی از کارکنان تحت نظر خود سوال کنید آیا به نظرشان کاری می رسد که اگر شما آن را به طرزی متفاوت انجام بدهید، روی عملکرد شما تأثیر مطلوب بر جای می گذارد. به نظراتشان بها بدهید.


در برابر میل مقاومت در برابر نظرات آنها و توجیه کردن و عذر و بهانه آوردن مقاومت کنید. در عوض به آنها بگویید: "بیشتر در این خصوص توضیح بدهید". 

بعد با حوصله به حرفهای آنها گوش بدهید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده