بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ورزش بدون برنامه و اتفاقی

ورزش بدون برنامه و اتفاقی

شما می توانید از همین حالا شروع به گنجاندن ورزش بدون برنامه و اتفاقی در برنامه های روزانه خود کنید. برای این منظور، از امروز به بعد کارهای زیر را انجام دهید:


 1. همیشه سعی کنید زودتر از موعد مقرر به مقصدتان برسید. به این ترتیب، می توانید پس از پیاده شدن از اتوبوس یا پارک کردن اتومبیل تان در فاصله ای دورتر از مقصد مورد نظرتان، مسافتی را قدم بزنید. 


2. وقتی سوار آسانسور می شوید، یک طبقه پائین تر از طبقه مورد نظرتان پیاده شوید و تا طبقه بالاتر از پله ها بالا بروید. پس از مدتی، می توانید دو طبقه پائین تر، سه طبقه پائین تر و... از آسانسور پیاده شوید و از طریق پله ها به طبقه موردنظر برسید. 


3. اگر در یک خانه دو طبقه زندگی می کنید، اجازه ندهید وسایلی که لازم است به طبقه بالا برده شود، در همان طبقه اول بماند و روی هم تل انبار شود. هر کدام از آنها که لازم نیست در طبقه اول بماند را به طبقه دوم ببرید.


4. وقتی به مرکز خرید می روید، قبل از شروع به خرید کاملا در همه بخشها و محوطه آن قدم بزنید. هرگاه جایی می روید که باید زمانی را منتظر بمانید (مثل مطب دکتر، فرودگاه یا آرایشگاه)، در محوطه مربوطه یا اطراف آن به قدم زدن و راه رفتن بپردازید.


برای انگیزه دادن به خودتان جهت انجام بیشتر ورزش های اتفاقی و بدون برنامه قبلی، یک گام شمار، وسیله ای که روی پای شما قرار میگیرد و مسافتی که طی میکنید را محاسبه و شمارش می کند را در نظر بگیرید که به کمرتان وصل شده است. 

شما می توانید چنین وسیله ای را از فروشگاه های ورزشی، بسیاری از مراکز تناسب اندام، یا از طریق اینترنت به قیمت نسبتا ارزانی خریداری کنید. هر روز آن را به کار بگیرید و در دفترچه یادداشت مربوط به رژیم تان بنویسید که چه تعداد قدم هایی را طی کرده اید و چه مسافتی را پیموده اید. با خودتان مسابقه دهید و به رقابت بپردازید تا به طور مستمر بر تعداد قدم ها و مقدار مسافت طی کرده اضافه کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده