بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» به آرامی ثروتمند شوید.

به آرامی ثروتمند شوید.

خطر دیگری که بر سر راه شما می تواند ظاهر شود و رویای موفقیت مالی شما را از بین ببرد ذهنیت ثروتمند شدن فوری است. این میل به پول رسیدن ساده و فوری است، بدون اینکه بهای آن را از قبل پرداخته باشید.


یک ضرب المثل قدیمی ژاپنی می گوید:

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


"کسب درآمد کردن شبیه آن است که با یک سنجاق شنها را بِکَنید، اما از دست دادن پول شبیه آن است که کاسه آبی بر شنها بپاشید". 


ساده ترین اتفاقی که برای پول می تواند بیفتد از دست دادن آن است. وقتی شروع به پس انداز می کنید، از قانون سرمایه گذاری استفاده کنید. این قانون می گوید: قبل از اینکه سرمایه گذاری کنید تحقیق کنید.


به همان اندازه که اوقات خود را صرف تدارک درآمد می کنید، درباره سرمایه گذاری کردن آن بررسی نمایید. مصمم شوید که قبل از اینکه پول به دشواری به دست آمده خود را سرمایه گذاری کنید، از آن درک درستی به دست آورید.


به خاطر داشته باشید اگر یک سال وقت بگیرد تا 2000 دلار پس انداز کنید و بعد در یک برنامه حساب نشده، سرمایه گذاری این پول را از دست بدهید، شما تنها پولتان را از دست نداده اید، بلکه یک سال عمر و تلاشتان را تباه کرده اید.


قانون نهایی پول که می تواند شما را خوشبخت کند قانون حفظ است. این قانون می گوید: مهم نیست چقدر کسب درآمد می کنید، مهم این است که چقدر از آن را حفظ می کنید.


اغلب مردم در طی زندگی خود پول هنگفتی در می آورند و بعد در پایان به بستگان و برنامه های تأمین اجتماعی وابسته می گردند تا امرار معاش کنند. اینها پول در آورده اند، اما آن را حفظ نکرده اند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده