مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا آقایان نباید جوراب سفید بپوشند؟

چرا آقایان نباید جوراب سفید بپوشند؟

مردان نباید جوراب سفید بپوشند. این یک قانون همیشگی در فشن و مد است. درست همانطور که ست بودن کمربند و کفش یک قانون كلی بدون چون و چراست.


در اینجا چهار دلیل برای این ذکر می کنیم که چرا مردان نباید جوراب سفید بپوشند:


جوراب سفید با هیچ چیز ست نمی شود.

اغلب آقایان معمولا شلوار سفید نمیپوشند؛ اگر شلوار سفید نپوشید، جوراب سفید با بيشتر لباس های شما هماهنگ و ست نمي شود. شما معمولا غیر از مواقعی که کت شلوار اسپرت روشن می پوشيد، شلواری انتخاب می کنید که 90 درصد آقایان انتخاب می کنند. بیشتر اوقات شلوار جین، شلوار مدل ارتشی با شلوار پارچه ای جلو راسته تیره رنگ می پوشید. همانطور که میدانید جوراب باید با شلواری که می پوشید ست بشود. جورابهای خيلی روشن و سفید با اکثر لباس های کمد لباس شما مغایرت دارد. بنابراین سعی کنید به جاب جوراب سفيد، جوراب هاي خاكستری، سرمه ای و مشکی تهیه کنید که به خوبی با لباس های شما ست می شوند.

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟


کثیف شدن جوراب سفید

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که جوراب سفید می پوشید، باید توجه داشته باشید که لکه و آلودگی به طور مشخص و واضحی روی زمینه سفید جوراب شما دیده می شود. بنابراین در میهمانی و مراسم رسمی باعث شرمندگی و ناراحتی شما خواهد شد. خصوصا در فصل زمستان که آلودگی، كثيفی و برف و باران باعث کثیف شدن بیشتر جوراب می شود. صحنه اي را مجسم کنید که مجبور هستید تا جورابهای كثيف خود را از نگاه سایرین پنهان کنید تا کمتر دیده بشود اما اگر جوراب تیره ای انتخاب کرده باشید، به کثيفي آن كمتر توجه می شود.


جوراب سفید ورزشی و غيررسمی است. 

جوراب سفید همیشه جورابی غيررسمی و ورزشی است. بنابراین هیچ وقت نباید با لباس رسمی و کفش رسمی خود جوراب سفید بپوشید. جوراب سفید با شلوارک ورزشی، شلوار بنددار راحتی، پیژامه و کفش ورزشی خوب است؛ اما با لباس های ديگر مسخره و خنده دار می شود.


جوراب سفید خیلی معمولی و ساده است. 

شما همیشه دوست دارید بهتر از قبل باشید و بهتر بودن به مواجهه و مقابله با چالش های زندگی است. به همین دلیل شما مسئوليت هاي جديدي در محيط كار قبول می کنید و سعی می كنيد پیشرفت کنيد. شما باید همین شیوه را در پوشیدن لباس و حضور در جامعه هم به کار ببرید و همیشه تلاش کنید تا بهترین را انتخاب کنید نه ساده ترین را. 

از لباس پایین تنه شروع کنید. بجاي انتخاب روش ساده و خیلی معمولی در پوشیدن جوراب، حتما دقت کنید که جوراب با شلوارتان ست باشد. در مرحله بعد سعی کنيد آن را با لوازم جانبی مانند کراوات و دستمال جيب کت خود هماهنگ کنید. رنگ جوراب های شما ممکن است خيلی بی اهميت و جزئی به نظر برسد، اما توجه به همین جزئیات است که افراد را از هم متمایز می کند. پس پوشیدن جوراب سفید را فراموش کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده