بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عادت تکمیل وظایف

عادت تکمیل وظایف

عادت تکمیل کردن وظایف و به پایان رساندن کاری که شروع کرده اید، بخش مهمی از شخصیت کاری شما را تشکیل می دهد. نمی توان تصور کرد که یک شخص کاملا بالغ و مفید نتواند کاری را که شروع کرده است به پایان برساند. 

پرورش دادن این عادت، یکی از کلیدهای رسیدن به موفقیت بلندمدت می باشد.


شما می توانید فرایند تبدیل شدن به یک شخص بسیار بهره ور را تسریع کنید؛ فقط کافی است خودتان را فردی تصور کنید که برای رسیدن به یک موفقیت مهم، تمرکز کامل و مطلق دارد؛ خودتان را به شکل یک شخص بسیار بهره ور و کارآمد ببینید؛ ذهن نیمه آگاه خود را آنقدر با این تصویر تغذیه کنید که آن را به منزله یک دستور بپذیرد. به یاد داشته باشید شخصی که شما می بینید، همان شخصی است که خواهید بود.


ضمیر نیمه آگاه شما نمی تواند تفاوت بین یک تجربه واقعی و تجربه ای را که به صورت آشکار تصور می کنید، تشخیص بدهد. اگر یک تصویر خیالی از خودتان ایجاد کنید که در آن فردی کارآمد و مؤثر هستید، ذهن نیمه آگاه شما دقيقا طوری واکنش نشان می‌دهد که انگار واقع شما چنین شخصی هستید.

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟


هر بار که این تصویر از خودتان را که بهترین عملکرد را دارید در ذهنتان پخش می کنید، ذهن نیمه آگاه شما آن را طوری ثبت می کند که گویی دوباره این اتفاق برایتان رخ داده است؛ سپس حرفها، اعمال و رفتارهای شما را طوری تنظیم می کند که گویی اقدامات شما در دنیای واقعی هم با همان تصویری که در درون خود ساخته اید، مطابقت دارند.


با هر بار یادآوری موقعیتی که در آن بهترین عملکرد را داشته اید، ذهنتان آن را در خودانگاره شما منعکس می کند. هرچه تعداد دفعاتی که خودتان را در بهترین حالت ممکن می بینید بیشتر باشد، این تصویر سریع تر به رفتار خود به خودی شما تبدیل می شود. شما با دادن تغذیه تصاویر مثبت، چه تصاویری که خودتان خلق می کنید و چه تصاویری که از تجارب عملکرد گذشته خود به یاد می آورید به ذهن نیمه آگاه خود، آن را برای موفقیت کدنویسی می کنید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده