بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کار با کیفیت بالا پاداش خودش را فراهم می آورد

کار با کیفیت بالا پاداش خودش را فراهم می آورد

هرگاه شرکتی به اشتهار عالی در ارائه تولیدات و خدمات با کیفیت بالا دست می یابد، مشتریان برای خرید آن صف می بندند. وقتی مشهور شوید که کارتان از کیفیت بالا برخوردار است، اشخاص برای خرید خدمت شما صف می بندند. 

عادت خوب انجام دادن کارها شما را به ردهای متفاوت از دیگران سوق می دهد.


تصور کنید به دلیل بیماری به یک پزشک مراجعه می کنید. دکتر پس از معاینه شما می گوید که باید عمل خطرناکی انجام بدهید. اولین نگرانی یا پرسش شما کدام است؟ سؤال شما احتمالا این است: بهترین جراحی که می تواند روی شما عمل کند چه کسی است؟

 اگر قرار باشد شما یا یکی از بستگان شما تحت عمل جراحی مهمی قرار بگیرید، نمی پرسید: ارزان ترین جراحی که می تواند این عمل را انجام دهد چه کسی است؟ 

بسیاری از فروشندگان و مقامات بلندپایه اجرایی شرکت ها تصور می کنند تنها عاملی که می تواند فروش را بیشتر کند قیمت کمتر است. اما قیمت همیشه نسبت به آنچه می فروشید نسبی است. وقتی مشتری می گوید: قیمت شما بیش از حد بالاست، منظورش این است که کیفیت محصول شما در مقایسه با این قیمت خیلی ضعیف است.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

وقتی شهرت پیدا کنید که در کارتان ممتاز هستید، بیش از حد متوسط دیگران حقوق خواهید گرفت. کارتان همیشه متقاضی خواهد داشت. مردم همیشه قیمت کمتر نمی خواهند، کیفیت از هر عامل دیگری مهم تر است.


برای کار شدید آماده باشید


علاوه بر کار پرکیفیت، باید سخت کوش باشید. کار زیاد و سخت کوشی لازمه موفقیت پردوام است. کسی که با کارآیی کار می کند و کار زیاد انجام می دهد، به موفقیت های سطح بالا دست پیدا می کند و فرصت مناسبی را برای انجام دادن کارهای با ارزش بیشتر به دست می آورد.


در هر سازمانی، همه می دانند که چه کسی بیشتر از همه کار می کند. همه می دانند دومین سخت کوش چه کسی است. سومین سخت کوش را هم همه می شناسند. سخت کوش ترین کارکنان بیش از سایرین مورد احترام واقع می شوند.

تصور کنید شرکت شما از یک مؤسسه متخصص در بهره وری و کارآیی خواسته که با تک تک افراد شرکت شما مصاحبه کند. این مؤسسه از کارکنان شما می خواهد میزان تلاش همکاران خود را ارزیابی و رده بندی بکنند. می خواهند بدانند چه کسی از همه سخت کوش تر و چه کسی از همه کم کارتر است. بعد قرار می شود که این گزارش نهایی شود و برای مدیریت شرکت شما فرستاده شود.

احتمالا متوجه می شوید که در شرکت شما همه می دانند چه کسی بیشتر از همه و چه کسی کمتر از بقیه کار میکند و چه کسانی در حدفاصل آنها قرار می گیرند.


کسانی برای مناصب بالای شرکت انتخاب می شوند که بیش از دیگران کار می کنند. این اشخاص همیشه خواهان همکاری با کارکنانی هستند که مانند خود آنها پرکار می باشند. 


اغلب اشخاص تنبل هستند


متأسفانه، اغلب اشخاص تنبل هستند. آنها صرفا به اندازه ای کار میکنند که از کار اخراج نشوند. متأسفانه، نظام آموزشی ماهم به گونه ای است که اغلب دانش آموزان می توانند با کمترین تلاش مدارک تحصیلی بگیرند. این اشخاص وقتی وارد بازار کار می شوند، آنچه را که سالها به آن عادت کرده اند، ادامه می دهند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده