بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جلوگیری از پیر شدن پوست

جلوگیری از پیر شدن پوست

دو نوع پیری پوستی وجود دارد:


1) پیری طبیعی

 مرحله طبیعی و حیاتی که از کنترل ما خارج می باشد.


2) پیرشدگی عارضی یا خارجی

تفاوت سروتونین و دوپامین مطلب مرتبط تفاوت سروتونین و دوپامین

 عاملهایی همچون محیط، سوء تغذیه، نحوه زندگی، مصرف دارو، تشویش و... آنرا به وجود می آورند.

در سالهای گذشته روشهای ضد پیری کم بودند اما هم اکنون متدهای نسبتا ساده ای هست که می شود پیشنهاد کرد کدام یک از آنان در مقایسه با جراحی برای از بین بردن چین و چروک نتیجه مثبت تری می دهند.


پوستهای شیمیایی


اسیدهای آلفا هیدروکسی خیلی غلیظ، جهت کندن لایه های بالایی پوست استفاده می شود. تا خطوط و چروکهای خشن را از بین ببرند. غلظت اسید هایی که برای این کار مصرف می شود از ۱۵ درصد درجه که معمولا در آزمایشگاهها استفاده می شود تا ۷۰ درجه می رسد که جراحان و متخصصان بیماری‌های جلدی برای پوست صدمه دیده و جراحت دار بکار می برند. این متدهای عملی دردناک هستند اما نتیجه آن پوستی شاداب و نرم تر خواهد بود.


صاف کردن پوست توسط لیزر


یک جنبه عالی صاف کردن پوست این است که لایه بالایی پیر، چروکیده و آفتاب زده پوست را بهبود می بخشد. همینطور نقاط ناهمواری و زمختی پوست را معالجه می کند. 

این درمان بهتر و کم دردتر از چاقوی تیز جراحان است و پوست پس از آن سریعتر بهبود می یابد. زمان نقاحت افراد با هم تفاوت دارد. معمولا ۱۰ روز بعد از درمان پوست قرمز است اما هنگامی که آرایش کنید سرخی پوست دیده نمی شود و در مدت ۶ هفته بهبودی کامل حاصل می گردد.


اسیدهای آلفا هیدروکسی


اسیدهای آلفا هیدروکسی یا اسید های میوه ای در ترکیباتی پیدا می شوند که پوست را بین سلولهای زاید می شکند و سبب می شود که سلولهای زائد پوست از هم تفکیک شوند.

اگر مرتبا از آلفاهیدروکسی استفاده کنید پوست شما بهبود حاصل می کند. و پوستهای پیر را درخشان تر جلوه می دهد.


همچنین از این جهت که تولید گلاگن و اسید لوزنیک می کنند، معروف هستند. برای فراهم آوردن نتیجه، کسانیکه از آلفا هیدروکسی استفاده می کنند باید از شستن پوست خود با صابون های الکل دار خودداری کنند. برای تمیز کردن پوست باید از موادی استفاده کرد که آلفاهیدروکسی بالایی دارند و پیش از گذاشتن تمیز کننده بعدی ۱۰ دقیقه روی پوست صورت بماند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده