بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» برخورد منطقی و عاقلانه با فشار عصبی

برخورد منطقی و عاقلانه با فشار عصبی

قلبتان تپش دارد،فشار خونتان افزایش یافته،هورمون هایتان بالا رفته،و نمی توانید بخوابید.این واکنش های جسمانی،عکس العمل های طبیعی بدن،در مقابل فشار عصبی بوده،و چنانچه هر از چندگاهی رخ دهند،شما را در معرض آسیب قرار نخواهند داد.


بدن شما می تواند سطوح بالای فشارهای عصبی را بدون تاثیرپذیری از اثرات بیماری زای آن ها،تحمل نماید،تا مرحله ای خاص.اما به محض اینکه از آن مرحله تجاوز نمود،شما می توانید به طور جسمانی بیمار گردید.

چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟


ساده است که بگوییم:


"از مرحله ای که می توانید

با مشکل روبرو گردید تجاوز نکنید".



اما این توصیه برای بسیاری از ما جهت پیروی کردن مشکل است.زندگی های ما پیچیده هستند،و ما فاقد مهارت های لازمه،به منظور کنترل فشار عصبی هستیم.در نتیجه بعضی از مردم،به آنچه که در خصوص آن ها اتفاق می افتد،بی اعتنایی می کنند.بعضی دیگر،راحتی را در سکرآورها و مواد مخدر جستجو می نمایند.


هیچکدام از این برخوردها

بر فشارهای عصبی موثر نیست. 


این بخش از تناسب واقعی برنامه،به شما روش طبیعی،برای برخورد با فشار عصبی را آموزش خواهد داد.آن به شما نشان می دهد،که چگونه بعضی از فشارهای عصبی را از زندگیتان حذف نمائید،و چنانچه آن روش کافی نباشد،تکنیک هائی را برای شما تدارک می بیند،که اثرات بیماری زای فشار عصبی را از بین ببرد.این روش،دربرگیرنده مصرف داروها،یا ابزار و وسائل گران قیمت،نمی باشد.


فشار عصبی

چه تاثیری بر شما می گذارد؟


آیا سردرد دارید؟پشت درد؟خارش؟آیا دندان هایتان را به هم می سائید؟آیا معده شما همانند گره،منقبض می شود؟اگر چنین است،این احساسات و هیجانات ناخوشآیند جسمانی،ممکن است روش بدن شما،برای بیان این مطلب باشد که،مقدار زیادی فشار عصبی،در زندگی شما وجود دارد.


هر شخصی در بدن عضوی دارد،"یک اندام مورد هدف" که در زمانیکه میزان فشار عصبی خیلی زیاد می شود،آن عضو مورد تاثیر قرار میگیرد.معده،به اسید واکنش نشان می دهد. قلب با آنژین(گلودرد توام با تنگی نفس)و در خصوص بیماری آسم،با مجاری تنفسی،واکنش نشان می دهد. 


عوارض،ممکن است در هر فردی،به صورتی مختلف باشد،اما،فرآیند در همه یکسان است،و به همین ترتیب،این پیغام:


"فشار عصبی را متوقف کن"


چنانچه شما به پیغام گوش فرا داده و اقدام لازم را به عمل آورید،علائم،می باید از بین بروند،ولی اگر،به علائم و واکنش ها بی اعتنائی نمائید،صحنه را برای ایجاد صدمه واقعی،آماده نموده اید.حالا زمان آن فرا رسیده است،به این عوارض توجه نمائید،که آن ها در خصوص شیوه زندگی شما،چه می گویند.


نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان مطلب مرتبط نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان

بسیاری از مردم،حتی تشخیص نمی دهند،که دارای چنین عوارضی هستند.این مشکلات به تدریج،چنان خزنده و به طور پایدار وارد وجودشان می گردند،که آن افراد،تغییرات مربوطه را به عنوان احساسی"عادی" قلمداد می کنند.


بقیه،نارسائی های پزشکی را در خصوص عوارضشان،مقصر می دانند،علیرغم وجود این حقیقت که،آزمایشات متعدد پزشکی،در خصوص اثبات وجود هر نوع بیماری،و یا نارسائی،به نتیجه منفی رسیده اند،در تمامی موارد،رابطه بین عوارض،و فشار عصبی،در زندگیشان،کاملا از نظر دور مانده است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده