مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» میلیونرهای خودساخته

میلیونرهای خودساخته


با هزاران میلیونر خودساخته به تفصیل مصاحبه و گفت وگو شده است.سرگذشت های اغلب مشابهی دارند.اغلب آن ها با هیچ و یا در نهايت اندکی سرمایه شروع کردند.بسیاری از آن ها از خانواده های طبقات کارگری هستند.بسیاری از آن ها دبیرستان را تمام نکرده اند.بسیاری از آن ها اگر به دانشکده رفتند،مانند بیل گیتس و پل آلن،متولی مایکروسافت،قبل از اینکه فارغ التحصيل شوند از دانشکده بیرون آمدند.


چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

اغلب میلیونرهای خودساخته همچنان در همان محله ای که زندگی زناشویی خود را شروع کردند زندگی می کنند.از میان آن ها به ندرت کسانی پیدا می شوند که بدانند میلیونر هستند.ممکن است بسیاری از همسایگان آن ها درآمد ماهانه بیشتری داشته باشند،اما ارزش دارایی هایشان به یک میلیون دلار نرسد.میلیونرهای خودساخته در مقایسه با متوسط مردم برخوردهای متفاوتی با زمان،پول و زندگی دارند. 


راه ثروتمند شدن


در اینجا روشی را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید به استقلال مالی برسید موفقیت این روش تضمین شده است.هرکس که این روش را استفاده کند به موفقیت می رسد. این روش شامل سلسله کارهایی می شود که می توانید با انجام دادن آن بر میزان احتمال موفقیت مالی خود بیفزایید و مطمئن شوید که شمار بیشتری از فاکتورهای موفقیت برای افزایش درآمد شما به کار گرفته می شوند.نخست،برای رسیدن به استقلال مالی باید این را یکی از هدف های خود درنظر بگیرید.جدی شوید! 

وقت و فرصت خود را هدر ندهید.شما مسئول هستید و اگر قرار است که اتفاقی برای شما بیفتد،به سبب و به خاطر شما این اتفاق می افتد. 

اگر می خواهید درآمد معینی را در 10 یا 20 سال آینده به دست آورید.آن را به عنوان یک هدف بنویسید.دقیقا مشخص کنید که می خواهید ارزش دارایی های شما به چه حد و حدودی برسد. شما نمی توانید به هدفی که آن را نمی بینید شلیک کنید.

بعد،زمانی برای دستیابی به هدفتان مشخص سازید.سوای زمان نهایی،زمان های فرعی و واسطه ای را هم درنظر بگیرید.مشخص کنید همه ماهه و همه ساله چقدر باید کسب درآمد کنید.چه مبلغی را باید پس انداز کنید تا به هدفتان برسید.مشخص کنید چه اقداماتی باید صورت بدهید.معیارهایی را مشخص سازید تا همه ماهه بتوانید پیشرفت خود را اندازه بگیرید.هرچه برنامه شما دقیق تر و ریزشده تر باشد،احتمال دسترسی شما به آن افزایش می یابد. 


مطمئن شوید

که در سطح بهترين ها قرار بگیرید


وقتی هدف روشن و معینی دارید،وقتی برنامه ای مشخص برای انباشت ثروت دارید.از خود یک سوال کلیدی بکنید:


در انجام چه کاری باید در حد بهترین و عالی ترین ها قرار بگیرم تا پولی را که برای رسیدن به هدف عالی ام لازم دارم به دست آورم؟

جواب شما به این سوال هرچه باشد،باید هدف جدیدی مشخص کنید تا به این مهارت برسید و بعد در آن هم در حد عالی قرار بگیرید.شما مصمم هستید هر بهایی را بپردازید و هر تلاشی را بکنید تا به کسی که بتواند این پول را به دست آورده تبدیل گردید. 


در اندیشه خود درباره ثروت

تجدید نظر کنید


سخت ترین و مهم ترین بخش دستیابی به استقلال مالی،تغییراتی است که باید در درون خود ایجاد کنید تا در بیرون تبدیل به یک میلیونر بشوید.وقتی در اندیشه خود تبدیل به یک شخص ثروتمند شدید،برای تحقق بخشیدن به خواسته خود آماده شده اید.حتی اگر به دلیلی پول خود را از دست بدهید،از شرایطی برخوردارید که پول از دست داده را به دست آورید. 

تبدیل شدن به یک میلیونر در اندیشه خود مستلزم آن است که از اندیشه مثبت به دانش مثبت برسید.باید از میل و خواسته به این مهم برسید که بدانید شما همه مهارت های لازم را برای تبدیل شدن به یک میلیونر دراختیار دارید. 

در تمام مدت زندگی تان پنداره بلندمدتی درباره هدف های مالی خود داشته باشید و بعد ببینید که درحال حاضر چه باید بکنید تا به این خواسته و هدف خود جامه عمل بپوشانید.

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده